OBWIESZCZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz. 977 z poźń. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Żukowie Uchwał:
- Uchwała nr XLV/623/2022 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 31 maja 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Miszewo po północnej stronie ulic ks. Józefa Bigusa oraz Lotniczej tzw. Żukowski Korytarz Inwestycyjny w gminie Żukowo (syg. sprawy UN-P.6722.15.2024);
- Uchwała nr XLV/624/2022 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 31 maja 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Miszewo i Miszewko w rejonie ulic Gdyńskiej i Lotniczej tzw. Żukowski Korytarz Inwestycyjny w gminie Żukowo (syg. sprawy UN-P.6722.16.2024);
- Uchwała nr LXXI/939/2024 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 26 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu wsi Przyjaźń w rejonie ulicy Spacerowej, Leśnej i Pagórkowej, gm. Żukowo (syg. sprawy UN-P.6722.17.2024);
- Uchwała nr LXXII/958/2024 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 23 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu wsi Pępowo w rejonie ulicy Polnej, gm. Żukowo (syg. sprawy UN-P.6722.13.2024);
- Uchwała nr XLV/627/2022 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 31 maja 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Chwaszczyno w rejonie ulic: Widokowej, Spacerowej i Zacisznej, gm. Żukowo (UN-P.6722.11.2024);
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego.
Wnioski mogą być wnoszone:
- w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo;
- w formie ustnej do protokołu w Urzędzie Gminy Żukowo, ul. Gdańska 48, Żukowo, pokój nr 1;
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 czerwca 2024 r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Burmistrz Gminy Żukowo
Mariola Zmudzińska
Burmistrz Gminy Żukowo informuje, że:
- Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Burmistrz Gminy Żukowo, którego dane kontaktowe są następujące:
- - adres korespondencyjny: ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo
- - nr telefonu: 58 685 83 00 - adres e-mail [email protected]
- We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych na adres mailowy: [email protected]
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu zbierane w celu wyłonienia biegłych – rzeczoznawców majątkowych w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez Burmistrza Gminy Żukowo w zakresie działania Referatu Urbanistyki i Nieruchomości na potrzeby prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji w sprawie ustalenia opłaty planistycznej.
- Państwa dane osobowe przetwarzamy na podstawie obowiązków nałożonych przez ustawę z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej RODO) lub zadaniem realizowanym w interesie publicznym wskazanym w powyższych przepisach prawa w związku z art. 6 ust. 1 lit. e) RODO.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat liczony od dnia, w którym decyzja stała się ostateczna
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa. Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi.
- Macie Państwo prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, żądania sprostowania danych, żądania ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w odniesieniu do danych przetwarzanych w związku z realizacją zadania w interesie publicznym oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: [email protected]).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest obowiązkowe. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?