Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz. 977 z poźń. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Żukowie Uchwał:
1. Uchwała nr LVIII/756/2023 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 25 kwietnia 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu Miasta Żukowo i wsi Żukowo w rejonie ulic: Górki, Wierzbowej, Leśnej i Józefa Dambka, gmina Żukowo(syg. sprawy UN-P.6722.14.2023);
2. Uchwała nr LXIII/824/2023 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 26 września 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu wsi Banino i Rębiechowo w rejonie ulic: Jaskółczej i Pod Chmurką, gmina Żukowo(syg. sprawy UN-P.6722.76.2023);
3. Uchwała nr LXIV/835/2022 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 24 października 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Sulmin w rejonie ul. Gralathów, gmina Żukowo(syg. sprawy UN-P.6722.66.2023);
4. Uchwała nr LXVI/856/2023 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 21 listopada 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Sulmin po zachodniej stronie ul. Gralathów, w rejonie ul. Kupców Gdańskich i Traktu Gdańskiego, gmina Żukowo(syg. sprawy UN-P.6722.74.2023);
5. Uchwała nr LXVI/857/2023 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 21 listopada 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Sulmin po wschodniej stronie ul. Gralathów, w rejonie ul. Kupców Gdańskich i Traktu Gdańskiego, gmina Żukowo(syg. sprawy UN-P.6722.75.2023);
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego.
Wnioski mogą być wnoszone:
• w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo;
• w formie ustnej do protokołu w Urzędzie Gminy Żukowo, ul. Gdańska 48, Żukowo, pokój nr 1;
• za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 09 luty 2024 r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
BURMISTRZ GMINY ŻUKOWO
WOJCIECH KANKOWSKI
Burmistrz Gminy Żukowo informuje, że:
1. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Burmistrz Gminy Żukowo, którego dane kontaktowe są następujące:
• adres korespondencyjny: ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo
• nr telefonu: 58 685 83 00
• adres e-mail [email protected]
2. We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych na adres mailowy: [email protected]
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu zbierane w celu wyłonienia biegłych – rzeczoznawców majątkowych w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez Burmistrza Gminy Żukowo w zakresie działania Referatu Urbanistyki i Nieruchomości na potrzeby prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji w sprawie ustalenia opłaty planistycznej.
4. Państwa dane osobowe przetwarzamy na podstawie obowiązków nałożonych przez ustawę z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej RODO) lub zadaniem realizowanym w interesie publicznym wskazanym w powyższych przepisach prawa w związku z art. 6 ust. 1 lit. e) RODO.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat liczony od dnia, w którym decyzja stała się ostateczna
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa. Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi.
7. Macie Państwo prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, żądania sprostowania danych, żądania ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w odniesieniu do danych przetwarzanych w związku z realizacją zadania
w interesie publicznym oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: [email protected]).
8. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest obowiązkowe. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?