Alina Geniusz- Siuchnińska, rzecznik prasowy spółki Energa-Operator zapewnia, że energetycy robili co w ich mocy, by możliwie szybko zlokalizować i usunąć awarie, ale prace utrudniały m.in. powalone drzewa i trudny teren, wielokrotnie wymagający korzystania z ciężkiego sprzętu.
Zgodnie z rozporządzeniem ministra gospodarki w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń z tytułu zaopatrzenia w ciepło możliwe jest uzyskanie bonifikat za przerwy w dostawie energii.
Gromy spadające na operatora po awariach zbiegły się w czasie z wywołującą wiele kontrowersji informacją o likwidacji biura obsługi klienta Energi w Kartuzach.
Więcej o reakcji po wichurach, możliwości uzyskania bonifikat oraz zamknięciu biura w piątkowym Tygodniku Kartuzy.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?