18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Niebywale długie oczekiwanie na usunięcie awarii linii telefonicznej

bc
Mieszkanka Staniszewa bez telefonu musiała radzić sobie... 79 dni, a za ten okres miała płacić pełny abonament. Interweniowaliśmy w tej sprawie u operatora, który przeprosił za niedogodności i przyznał zadośćuczynienie. Poniżej skrót artykułu, cały przeczytasz w Tygodniku Kartuzy z 12 października 2012 r.

Awaria wystąpiła po burzy w nocy z 29 na 30 czerwca, usunięto ją w niedzielę 16 września.

Orange zaznacza, że rzeczywisty czas usunięcia awarii był krótszy, bo informację o nieczynnym telefonie firma otrzymała 21 lipca. Firma informuje, że wystąpiły problemy z prawidłowym zdiagnozowaniem przyczyny uszkodzenia, a sama naprawa była skomplikowana.

Pomimo niedziałającej linii otrzymała nasza Czytelniczka otrzymała faktury opiewające na pełne kwoty abonamentu.

Po naszej interwencji Orange przeprosiło panią Aleksandrę za niedogodności, przyznało jej zwrot opłaty abonamentowej za dwa miesiące i jako rekompensatę - bonifikatę na trzy miesiące.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kartuzy.naszemiasto.pl Nasze Miasto