Awaria wystąpiła po burzy w nocy z 29 na 30 czerwca, usunięto ją w niedzielę 16 września.
Orange zaznacza, że rzeczywisty czas usunięcia awarii był krótszy, bo informację o nieczynnym telefonie firma otrzymała 21 lipca. Firma informuje, że wystąpiły problemy z prawidłowym zdiagnozowaniem przyczyny uszkodzenia, a sama naprawa była skomplikowana.
Pomimo niedziałającej linii otrzymała nasza Czytelniczka otrzymała faktury opiewające na pełne kwoty abonamentu.
Po naszej interwencji Orange przeprosiło panią Aleksandrę za niedogodności, przyznało jej zwrot opłaty abonamentowej za dwa miesiące i jako rekompensatę - bonifikatę na trzy miesiące.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?