Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

I multimedialny konkurs języka angielskiego w SP nr 2 w Kartuzach

md
28 uczniów z dziesięciu szkół podstawowych z gmin Kartuzy i Sierakowice uczestniczyło w I multimedialnym konkursie języka angielskiego w Szkole Podstawowej nr 2 w Kartuzach. Co ciekawe, uczniowie nie wypełniali testów na kartkach, ale w komputerze.

Uczestnicy konkursy rozwiązywali testy na komputerach. Młodzi lingwiści musieli wykazać się nie tylko znajomością języka angielskiego i sprawną obsługą komputera, lecz również znajomością wybranej przez organizatorów lektury uproszczonej z serii „Penguin Readers” .
Konkurs nie tylko promował czytanie anglojęzycznych książek, ale także pogłębiał pogłębianie wiedzę o geografii i kulturze Wysp Brytyjskich.
Po rozwiązaniu testu uczestnicy wraz z opiekunami obejrzeli spektakl "Zaczarowana żaba", który w języku kaszubskim przedstawili członkowie szkolnej grupy teatralnej „Świetliki”.
Za tę sztukę młodzi artyści zostali w tym roku nagrodzeni „Złotą Maską” na XIV Powiatowym Przeglądzie Teatrów Szkolnych „Kaszëbskô Bina” w Mojuszu.[

WYNIKI KONKURSU:
b]Klasy IV:
I miejsce – Kinga Zwara z SP nr 2 w Kartuzach
II miejsce – Patrycja Kostecka z SP nr 5 Kartuzach
III miejsce – Patrycja Lubotzka z ZS w Kamienicy Królewskiej

Klasy V:
I miejsce ex aequo: Bartłomiej Szlija z ZKiW z Brodnicy Górnej i Dawid Wica z SP nr 2 w Kartuzach
II miejsce – Szymon Kloczkowski z SP nr 5 w Kartuzach

Klasy VI:
I miejsce – Piotr Lejkowski z SP nr 5 w Kartuzach
II miejsce ex aequo: Julia Gańska z ZS w Kamienicy Królewskiej i Urszula Leśniewska z ZS w Staniszewie

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kartuzy.naszemiasto.pl Nasze Miasto