Urząd Gminy SIerakowice rezygnuje z wysyłki dowodów wpłaty (blankietów opłat) w wersji papierowej do osób które złożyły tzw. deklaracje śmieciowe. Informacje o kwocie i numerze rachunku bankowego, na który należy wnieść opłatę nadal są wysyłane do mieszkańców w formie wiadomości sms.
- Dowody wpłaty (blankiety opłat) w wersji elektronicznej będą wysyłane automatycznie jeżeli w deklaracji podany został adres email - czytamy w komunikacie Urzędu. - Prosimy mieszkańców o kontakt z Referatem Ochrony Środowiska - Gospodarka Odpadami, w celu podania nr tel. komórkowego lub adresu email, po który będą kierowane przypomnienia o terminie i kwocie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Władze gminy Sierakowice zapewniają, że dzięki temu rozwiązaniu mieszkańcy unikną przegapienia terminu płatności, a co za tym idzie - kosztów upomnienia.
- Przypominamy że terminowe wniesienie opłaty w prawidłowej wysokości nie może być uzależnione od otrzymania papierowej wersji druku opłat. Opłaty ustalone w deklaracji należy wnosić bez wezwania, dokonując płatności na swój indywidualny rachunek bankowy - podkreśla Urząd Gminy Sierakowice.
Szczegółowe informacje dotyczące opłat, a także dane kontaktowe w celu uzyskania dodatkowych informacji można znaleźć na oficjalnym portalu gminy Sierakowice - tutaj
(info: UG Sierakowice)
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?