Na podstawie zakończonej analizy studium techniczno - ekonomiczno – środowiskowego wszystkich wariantów, biuro projektowe, firma Lafrenz z Poznania zarekomendowała do dalszych prac projektowych wariant IA Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej wraz z wariantem IA Obwodnicy Żukowa.
– Projektanci oddali nam gotową dokumentację na etapie studium techniczno - ekonomiczno – środowiskowego – wyjaśnia Piotr Michalski, rzecznik gdańskiej GDDKiA. – Została ona zweryfikowana i poprawiona. W tej chwili zespół oceny przedsięwzięć inwestycyjnych złożony z pracowników naszego oddziału, pod przewodnictwem dyrektora Roberta Marszałka dokona wyboru konkretnego wariantu.
Wybrany w czwartek wariant trasy OMT zostanie przedstawiony Komisji Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych przy centrali GDDKiA w Warszawie, która ostatecznie wybierze wariant do złożenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji. Nie jest bliżej znany termin posiedzenia KOPI w Warszawie, spodziewane jest ono najprawdopodobniej w III kwartale 2012 roku.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?