MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Gmina Kartuzy. Chcesz pozbyć się szkodliwego azbestu, złóż wniosek do 31 marca

Lucyna Puzdrowska
Lucyna Puzdrowska
Burmistrz Kartuz ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie do wymiany azbestu. Wnioski można składać od 1 lutego do 31 marca, godz. 15. Złożone poza okresem naboru będą wpisywane na listę rezerwową. Nabór na listę rezerwową trwać będzie do 30 października. Wnioski z listy rezerwowej nie przechodzą na następny rok.

Kto może się ubiegać o dofinansowanie

O dofinansowanie do wymiany azbestu mogą się ubiegać: osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, przedsiębiorcy,
osoby prawne, jednostki sektora finansów publicznych, będące gminnymi lub powiatowymi osobami prawnymi.

Dofinansowaniu podlega demontaż, transport i utylizacja wyrobu azbestowego, a także transport i utylizacja wyrobu azbestowego.

Warunki dofinansowania

Dofinansowanie wynosi 100 proc. kosztów związanych z zadaniami podlegającymi dofinansowaniu. Kryterium wyboru inwestycji do dofinansowania, w przypadku azbestu niezalegającego, będzie stopień pilności (od I-III, gdzie I-oznacza najwyższy stopień pilności, III – najniższy stopień pilności) określony we wniosku, na formularzu przygotowanym przez Urząd Miejski w Kartuzach.

W pierwszej kolejności rozpatrywane będą wnioski o I-szym stopniu pilności, a w ostatniej kolejności - o III-cim stopniu pilności. Gmina wybiera wykonawcę zadania dla całego terenu gminy Kartuzy. Dotacje nie obejmują zadań zrealizowanych przez podmiot inny niż wybrany przez gminę.

Warunki składania wniosków

Wnioski należy składać od 1 lutego do 31 marca 2022 r. do godz. 15. Wnioski złożone poza okresem naboru będą wpisywane na listę rezerwową (nabór na listę rezerwową trwać będzie do 30 października 2022 r.). Wnioski z listy rezerwowej nie przechodzą na następny rok.

Formularze wniosków można pobrać za pośrednictwem strony internetowej kartuzy.pl, strony odpady.kartuzy.pl oraz za pośrednictwem strony bip.kartuzy.pl/formularze i wnioski/ochrona środowiska i gospodarka odpadami.

Wnioski wraz z załącznikami należy składać na adres:

Urząd Miejski w Kartuzach, ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy, drogą elektroniczną tylko za pośrednictwem platformy E-PUAP lub podpisane uwierzytelnionym podpisem elektronicznym, a także poprzez umieszczenie w skrzynce znajdującej się na budynku Urzędu Miejskiego w Kartuzach, od strony ul. 3 Maja.

Szczegółowych informacji na temat naboru udzielają pracownicy Wydziału Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Kartuzach, w godz. pracy urzędu. Tel. 58 694 52 50.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Mateusz Morawiecki przed komisją śledczą

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kartuzy.naszemiasto.pl Nasze Miasto