Wniosek musi zostać złożony w formie przygotowanego szablonu z niezbędnymi załącznikami (dostępne na stronie: www.kartuzy.pl.). Wnioski można składać tylko i wyłącznie w okresie naboru. Składane po okresie naboru nie będą rozpatrywane.
Dofinansowaniu nie podlegają zadania już wykonane ani związane z wymianą innych źródeł ciepła niż opalane węglem.
Wnioski wraz z załącznikami można składać w Biurze Obsługi Mieszkańca na parterze Urzędu Miejskiego bądź za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miejski w Kartuzach, ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy.
Szczegółowych informacji na temat naboru udzielają pracownicy Wydziału Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Kartuzach, w godz. pracy urzędu (pok. 315, tel. 58 694 52 50).
Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?