Kalendarze kampanii "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa" ukazują się od 2015 r. Tym razem do udziału w sesji zdjęciowej zaproszono 12 sportowców, którzy na Zamku w Ogrodzieńcu wcielili się w role średniowiecznych rycerzy. Na ilustracjach kalendarzowych zmagają się z wielkimi belkami, głazami, metalowymi kulami i łańcuchami.Co niezwykłe - to oni odkrywają swoje ciała przed czytelnikami.
Kalendarz jest jednym z elementów kampanii społecznej "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa”. Pokazuje, jak mężczyzna może bezpośrednio włączyć się do promowania systematycznych badań i edukacji na temat rak piersi.
Tę edycję kampanii objęła honorowym patronatem Małżonka Prezydenta RP Agata Kornhauser – Duda. Partnerem specjalnym kampanii jest Rzecznik Praw Pacjenta Bartłomiej Chmielowiec zaś organizatorem - Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej.
Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi. W 2016 r. "Dzień Dobry TVN" gościem był organizator kampanii "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa" Jakub Popławski oraz uczestnicy akcji
Jak podaje strona kampanii - www.breastfit.pl - zaawansowany rak piersi dotyka 30% kobiet, u których raka rozpoznano we wczesnym stadium. Diagnoza zaawansowanego raka piersi to nie tylko osobista tragedia, to także istotny problem społeczny z którym zmagają się również rodzina i bliscy pacjentki.
Kalendarz, który pomaga, jest dostępny w cenach 59, 58, 55 lub 54 złotych z darmową dostawą na terenie Polski. Natomiast bezcenna jest świadomość, że w ten sposób można włączyć się w akcję pomocy kobietom.
Dochód ze sprzedaży kalendarza przeznaczony zostanie na wsparcie kobiet z zaawansowanym rakiem piersi i ich najbliższych.
W Polsce zachorowalność na raka piersi sięga 18000 kobiet rocznie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?