Projekt koordynowała Anna Wiecka. Uczniowie zaprezentowali jego efekty na specjalnym spotkaniu z Jerzym Soliwodą, dyrektorem szkoły Zofią Różą Rzeszewicz, wicedyrektorem szkoły oraz kolegami i koleżankami z gimnazjum i szóstych klas szkoły podstawowej.
„Waga prosto z szafy”, „Kompas”, „Dlaczego zapinamy pasy bezpieczeństwa”, „Ile trwa zagotowanie wody?”, „Wolne przestrzenie między cząsteczkami cieczy”, „Wspinająca się woda”, „Co wpycha balon do butelki?”, „Poduszkowiec z balonika”, Jak działa termometr cieczowy?”, „Elektrostatyczny kopciuszek”, „Ciśnienie atmosferyczne” - to doświadczenia, którymi zajmowała się młodzież. Warto dodać, że gimnazjaliści samodzielnie przygotowali stanowiska i materiały do prezentacji doświadczeń.
Podczas realizacji projektu młodzież najpierw zagłębiała się w zagadnienia teoretyczne, następnie przeprowadzała doświadczenia i wyciągała z niego wnioski.
- Wszyscy uczestnicy projektu zarówno przygotowujący jak i obserwatorzy byli zachwyceni i jednogłośnie stwierdzili, że fizyka wcale nie jest taka „straszna” - relacjonuje Zofia Róża Rzeszewicz, zastępca dyrektora szkoły. - Dyrekcja serdecznie dziękuje młodzieży i opiekunowi za starannie przygotowany i ciekawie przedstawiony projekt edukacyjny.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?